Als Logistiek Administratief Medewerker ben jij onmisbaar in het logistieke proces. Je zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt – van het aannemen en controleren van goederen tot aan de verzending. Samen met jouw collega’s zorg je dat de logistieke stroom efficiënt, veilig en volgens planning verloopt.
Verder bestaan jouw werkzaamheden onder andere uit:
- Het ontvangen, controleren en registreren van inkomende goederen;
- Correct verwerken van documentatie, waaronder exportdocumenten;
- Verzenden en aanmelden van pakketten bij logistiek dienstverleners.
Wat bieden wij?
- Als Logistiek Medewerker is er veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling;
- Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder vanzelfsprekend een goed salaris (conform kennis en ervaring);
- 25 vakantiedagen en 13 Adv-dagen o.b.v. 40 urige werkweek;
- Een afwisselende, uitdagende functie met veel verantwoordelijkheid.
Ben jij de kandidaat?
Jij bent een Logistiek Medewerker die van aanpakken weet en het belangrijk vindt dat alles goed geregeld is. Je denkt vooruit, neemt initiatief en werkt zorgvuldig. Daarnaast herken jij jezelf in het volgende:
- Mbo 3 werk- en denkniveau, richting logistiek;
- Enkele jaren ervaring in een vergelijkbare functie in een productieomgeving;
- Je beschikt over een heftruckcertificaat of bent bereid deze te halen;
- Je beschikt over computervaardigheden en hebt ervaring met het werken met een ERP-systeem (Ridder iQ is een pré);
- Je bent collegiaal, zelfstandig en kwaliteitsgericht.
Meer weten? Neem dan contact met ons op via onze website.